Sunday, November 23, 2008

2nd TAGGED..!!!

kene tag dgn mohammad mbah ciki..! hai la ijo nih..haha!

1) tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling sepsi.
2) tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan..mungkin anda rasakan senyuman anda masa itu adalah sepsi..sertakan!!!
3) nyatakan kenapa gambar itu begitu sepsi di mata anda?
4) tag 5 rakan2 anda yang sepsi.
5) selamat bersepsi!!!


aku letak pi cni sbb ape ar? sbb aru ade kt blakang tu..kn sepsi aru tu..xpakai baju..ngahaha!

amacam? sepsi? aku letak pic nih sbb nk tnjuk idung aku yg sepsi..sepsi ke? hahaha!

sbb botak kata pic nih sepsi...ye ke botak? ke si botak nih ckp bnde lain yg sepsi? huhuhu...

dah...abih dh pic sepsi n pic ngarut aku..hahaha! tag la lagi..suke nyeeee....ngeeee.... :D

sape aku nk tag nih? ntah la..aku xde kwn dlm blog nih..sesape je la...







4 comments:

H said...

ngahahaha...
gambo nombo 2 macam cilake!!!
sepsi nak mampos lubang idong ko.
dem...
nak jugak idong cantu...
nak, nak, nak, nak!!!

eh, ijo?
:">
malu lah saye...

cOrPsE said...

nk ke?
tiap2 pg praktis kasi kembang idung ye...
nk kene ajar gak?
meh den siek idung tu...
muahahaha!!

eleh...

:-j

Anasir said...

hidung saya lagi sepsi...

cOrPsE said...

ye la tu...
sgt sepsiiiiii....

:D