Wednesday, November 19, 2008

aku syg mereka....!!!!

14/11/08

dlm kul 9.30 mlm aku gi mkn dgn mami abah aku kat senawang..mkn satay tuuuuu...hehe...best2! kami ber3 je...dh abih mkn sume kitorng borak2 smpai la 1 part tuh mami abah aku borak n cite pasal smayang..aduh! aku tetibe rase nk tercekik satay daging tuh..sib baik leh kontrol lagi...aku terdiam ar..aku dgr kan aje dorng borak2...huhuhu....

dlm kul 10 mlm cmtu kitorng gerak blk..lalu kat depan funfair..tetibe abah aku bersuara..."jom jln2 dlm funfair"...erm...aku senyum je..kalo gelak kang kecik lak ati abah aku nnt..pastu mami aku ckp..."ish! xpayah la..wat malu je dh tua masuk funfair" aku senyum lagi.."ala..bukannye slalu..dh lama xmasuk..skali skala je ni" abah aku ckp..aku pon nyampuk la dgn nada gembira..."jom la!"...memula mami aku kate xyah..setelah di pujuk dek abah aku..mak aku pon akur dgn kata2 abah aku..so, abah aku parking tepi, kitorng turun keta...akhirnye! jejak gk kaki ke dlm funfair dgn mami abah aku dgn keadaan kaki abah aku sakit...jln terhenjut2...mereka sgt sweet...
aku sgt terharu n gembira tgk dorng n tetibe perasaan sedih terpancar dlm ati aku...ati aku berdetik n berkata..."kalo dorng dh xde nnt aku xkan dgr lagi borakan abah n mami aku cmtu..aku xbleh lagi berjln2 dgn riang dlm funfair dgn mereka..dan ni sume akan tinggal kenangan dlm hidup aku smpai bila2..bila lagi?? sementara mereka masih ade dlm dunia ni..memang wajib tuk aku menemani mereka..bersuka ria dgn mereka...berjln2 dgn mereka..bergelak ketawa dgn mereka n mcm2 lagi tuk tgk mereka bahagia..INI LAH MASA NYE..!" ketika ni airmata aku dh berlinangan tp aku kontrol je...heheh..wat2 cam mata masuk habuk n wat2 gosok2 mata..aku dgn mami abah aku berjln2 dlm funfair..smpai 1 mase abah aku kuar kan rm10.."dik..nah gi tukar duit nih..1 token 2 ringgit kn?"...erm...aku sgt hepy, terharu, sedih....sume prasaan ade...so aku gi la tukar duit tu jd token..dpt la 5 token...

pastu kitorng main ar game yg ade kt dlm funfair tuh..kecuali mami aku la..mami aku malu2...hehe...ade main 1 game tuh yg memerlukan 2 token..dpt keychain kecik patung ape tah...aku bg mami aku suh simpan kat umah elok2..nnt aku leh tatap keychain tuh puas2...erm...pastu main 1 game lagi..pon kene ade 2 token...malang nye xdpt ape2 hadiah pon...hehe...tnggal 1 token je..."alamak..xcukup token la" abah aku ckp...tetibe..."nah 2 inggit...adik gi tukar lagi 1 token" erm..aku amik duit tu trus pi tukar...dpt la main 1 game lagi...pon xdpt hadiah..hampa aku...xpe la..atleast dpt keychain comel...

erm...ni la saat manis bg aku..bersuka ria dgn mereka...bile lagi kan?? munkinkah ni kali terakhir aku bersuka ria dgn mami abah aku? mungkin ade mase akan dtg tuk aku bersuka ria n bahagia dgn mereka? bnyk persoalan dlm fikiran aku...hanya Tuhan saje yg tau...aku bersyukur d kurnia abah n mami yg sgt.......xtau la nk gambarkn kegembiraan aku nih...ape2 pon......

aku xnk kehilangan mereka..! aku bahagia dgn mereka...!

aku syg mereka sgt...!!!

2 comments:

H said...

dah doploh nam masih pegi funfair same mami abah...
yup, yup.
sangat suwit.

owh, bile masuk bab semayang & rokok memang takleh handle glabah kan?
but at least the show their concern.
ah... rindu mami abah den jugak.
huhu.
:-<

cOrPsE said...

yup...
ape salah nye kan pi teman dorng..bkn slalu pon

tu ar pasal...memang gelabah dh ari tuh..sib baik tercekik ke..tersembur air dlm mulut ke...
ngahahaha!!!

ghindu mereka? pi tpon mereka pi...