Thursday, December 18, 2008

adeh! kene lagi nih....

1. Anda rasa anda hot?

erk...xplak aku rase aku nih hot...

2. Upload gambar kegemaran anda.

3. Kenapa anda suka gambar ini?

sbb pic nih aku amik kt putrajaya n akhirnye aku dpt gk wat muke spastik...wakakaka...tinggi tak aku lompat? bontot kasi lentik skit...hehehe...

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

22/11/08 kat warisan pertanian putrajaya bersama ciki yasir wanchai min n botak...muntah darah aku mkn piza tu..dh la xde sos bak kate wanchai...ampeh btol yasir nih..bli piza bnyk2 pastu xde sos...muntah darah ar...!

5. Lagu terakhir yang anda dengar.

Arch Enemy - End of The Line

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?

dgr lagu yg mengusik jiwa...eceh! haha! smbil terigt seseorng...ngeeeeee... :D

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?

ACA@GROWL@MAYAT - memang melambang kan diri aku yg sebenar.......

8. Tag lagi 5 orang.

9. Siapa orang nombor 1?

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?

13. Siapakah orang nombor 2?

*tiada jawapan tuk no 8 hingga 13....harap maklum... :)

2 comments:

H said...

lentik dowh montot ko dalam gambo tu.
dah macam kangaroo terkehel pun ade.
haha.

cOrPsE said...

biase ar..
kate nk tunjuk seksi..bontot kasi lentik skit..