Friday, December 12, 2008

alahai...nak muntah la jugak ye ciki...?

7 ciri lelaki idaman saya

1) tinggi cam seseorang..hehehe...n xkurus sgt...sedap tuk d peluk...aku sgt suke...!

2) mesti sgt respek dgn family aku... :D

3) aku ske org yg cool...

4) paham diri aku, bleh trima aku cmne buruk pon aku n xhalang aku dgn ape yg aku ske wat

5) aku ske org yg klakar..tp jgn klakar sgt..pecah perut aku nnt...huhu

6) yg bleh trime semua kwn2 aku n bleh sekepala dgn mereka...kalo xbleh..sila la angkat kaki..muahahahahaha!!

7) yg ade asas2 agama yg bleh bimbing aku..aku xnk yg berserban bagai..alim sgt la plak..hehehehehe...

7 wanita/lelaki yang PERNAH sy minati sepanjang hidup

1) Abah n Mami aku..xde dorng xde la aku...

2) Aried..insan pertama dlm idup aku tp ilang cmtu je..huh!

3) Johnny Depp...wuuuhuuuuuuuu....!!

4) Angela Gossow..growl dia memang gempak...

5) Ella...idola aku sepanjang zaman

6) Iqram Dinzley...fuh! xtahan..!

7) Jaafar Onn bleh tak?? wakakakakaka!!!

7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang saya minati

1) sgt suke..!

2) aku akan jd cool...ehehe...agak nye la

3) terejal

4) cam nk gomol2 dia...yeehaaa...!

5) rase nk cium depan org ramai bleh? hahaha!

6) gedik skit je la

7) aaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....!!!

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang

1) sudah semestinya 1 pulau yg indah..cuma aku dan dia sahaja di pulau itu...

2) zoo negara pon okeh gak...

3) Paris...tp aku tau xsampai nye..huhu

4) atas kapal trbang...bleh tgk langit n awan same2... :D

5) gi manchester...tgk bola same2...heh!

6) tempat yg ade air terjun..bleh mndi same2...muahahahahah!!!

7) Mekah.... :D

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat org tersayang

1) gitar kalo dia ske main gitar

2) drum set kalo dia ske main drum

3) keyboard kalo dia ske main keyboard

4) brg2 yg paling mahal..duit kalo berkepok bleh la

5) jam fossil...

6) kalo bleh aku nak bli fun fair..huhu

7) brg baeeeekk la...muahahahahha!!!

7 lagu yang akan anda nyanyikan untuk orang tersayang

1) Dealova - Once

2) Ayah dan Ibu - Sudirman...khas tuk abah n mami aku...

3) Tentang Seseorang - sape tah penyanyi lagu nih

4) Walk With Me In Hell - Lamb of God

5) I Will Kill You - Canibal Corpse...kalo dia mcm2 dgn aku...muahahaha!!

6) Selimut Hati - Dewa 19..sambil main gitar depan dia..cam aku nih reti sgt main gitar..haha!

7) Still Got The Blues - Gary More

7 mereka yang di tag

heh! cam aku ckp...sesape je laaaaa.....malas nk layan...haha!

2 comments:

Anasir said...

nak pegi manchester?

awak suka M.U? Huh!

Bola! Bola! Bola!

Macam takde citer lain

cOrPsE said...

gi manchester pon bleh honeymoon ape?