Tuesday, February 24, 2009

Selangor vs MyTeam


Aku pun tak ingat bila perlawanan ni berlangsung. Dah seminggu yang lepas kot. Tapi seingat aku pasukan Selangor asyik kasi bola kat angin je. Pastu asyik pas bola kat pihak lawan. Bosan sungguh perlawanan kali ni. Bazirkan duit aku je walaupun harga tiket RM 10. Dah la depan kami ni ada sorang mat saleh. Tah apa la yang dia kutuk dalam hati dia agaknya eh. Dari apa yang aku perhatikan, dari raut wajah dia macam tak sabar untuk keluar dari stadium shah alam tu dengan sepantas kilat. Aku tengok muka dia dah naik bosan dah tengok pasukan2 Malaysia ni main bola. Siap menguap banyak kali lak tu. huh!

Dengan melihat riak wajah kami dalam gambar ni pun dah nampak yang perlawanan kali ni bosan tahap cipan sampaikan rakan kami merangkap jurukamera yang bertauliah menangkap gambar kami dari tepi padang ketika menunggu satu jaringan gol dari pasukan Selangor. Tapi hampeh je aku tengok. Banyak yang hampir2 masuk je tapi tak masuk2 jugak. Haih la Selangor! Selangor lawan Perlis hari tu lagi best aku rasa. Walau macam mana pun aku tetap support Selangor kot..huhu...

Masa ni jugak la untuk aku gembirakan hati aku yang tengah duka lara masa tu. Nampak je senyum lebar macam kerang busuk. Nampak je muka macam tak ada masalah. Tapi aku dan dia je tau apa yang terjadi pada petang hari tu. Sangat pedih jugak. Ni je cara untuk aku tergelak besar dengan menonton perlawanan yang tah apa2 ni.




Apa2 pun kami buat2 gembira je setelah pasukan Selangor kalah ditangan pasukan MyTeam. Boleh tahan jugak permainan pasukan MyTeam. Ni la muka2 yang tak puas hati. Emosi aku lagi bertambah masa ni.

Lepas ni aku aku rasa la, stadium shah alam lagi ramai dari sebelum2 ni. Sebab apa? Sila rujuk bintang di bawah.

*Kita nantikan ~ Selangor vs Kelantan ~ tidak lama lagi.....

Amacam?? hehe...

11 comments:

nieja said...

selangor vs kelantan
oh boley pegik ni
kahkahkah

*tetibe plak aku minat bola*

cOrPsE said...

haha!
tau xpe...
meh dtg ramai2...
meriah kan majlis sbtu ni...huhu...

H said...

shit...
sabtu ni ke?

cOrPsE said...

yes!
sabtu nih...
jom!
kite tgk perlawanan sengit...
hehehehe

Anasir said...

selangor..

booooooo!

Pett Suhaimi said...

Liga Malaysia dah start ke?hahaha..
Selangor..?huh..aku sokong Kelantan sbb ada player Perak kt situ..hahaha(gelak jahat).

cOrPsE said...

anasir : kamu booo ye? tgk la nnt sape kene booo...hehehe

petto : ampeh je ayat ko...haha!

Anonymous said...

salam & hi there metalhead...
rotting christ tour
date: 9.05.09
venue:stadium malawati shah alam
price: maybe rm60 (tunggu bulan 4 baru bole beli tiket)

haiiilllll.....

cOrPsE said...

hhooooo yeahhh!!!
rotting christ dtg shah alam...!!!
hail!!!

Anonymous said...

cek website diorg
kite jumpe kat stadium
banging sampai seliuh leher
wahahahahhaa

cOrPsE said...

yeah!
sampai terkehel sume la...
xsabar btol...haha!

thnx 4 d info 10ton mind...

:)